snart lunch

så jag börjar lunchrasten med ett kort blogginlägg. Inga möten med folk ur kungens hangarounds här idag, däremot i måndags. Svågern (Carl Gustavs alltså), som var kallad till sammanträdet, dök dock inte upp själv, utan skickade sin intendent. Eller vad det kan kallas.

Var det någon som tittade på desperata hemmafruar igår? Och någon mer som blev sugen på att träna? Gabrielles idoghet inspirerade mig så mycket att jag bokade in mig på spinning klokan åtta i morses. Desvärre vaknade jag med halsont, men jag försökte ignorera efter bästa förmåga. Jag ville ju verkligen träna. Och det gjorde jag, men jag tog inte i max, har ju blivit itutad sedan barnsben att det är jätte farligt att träna just med halsont. Tydligen så inflammeras hjärtmuskeln lätt då, hur nu det hänger ihop. Jag lever dock än så länge, och har inga känningar i hjärttrakten.  

Time for food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0