shoppingdag

Idag har vi verkligen shoppat loss, vi och resten av Göteborg känns det som, det var värst vad folk det var på stan. M köpte det sista till sin bröllopsoutfit, skor, slips, skjorta och näsduk. Han blir så väldigt stilig!



En liten teaser!



Dagens resultat

Själv har jag ju min outfit färdig sedan länge, men jag lyckades hitta en hel del fina andra saker. Skor, en vårjacka (som jag verkligen inte behöver egentligen, räknade till att jag har 5 så där mellanvarma jackor sedan tidigare, men den var så vacker, alldeles röd och fin...) och en otroligt söt klänning.

Och så var vi i saluhallen, jag letade lite efter sån där butter.... pumpa, men det hade de inte. Däremot köpte vi färska tortelinisar fyllda med dels karl-johan svamp och ost, dels med gorgonzola i ett italienskt stånd. Pasta är ju egentligen ganz verboten när man äter gi, men det såg så väldigt gott ut! Och vi är ju inte så strikta längre.

Ha det så roligt ikväll!

Kommentarer
Postat av: susanna

oj vad fina skor, mycket stiliga, och klänningen och jackan är säkert också fina?





2009-03-28 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0