onsdag kväll

din stackare lisa, vilket antiklimax efter flamingokvintetten! men hoppas du mår lite bättre nu...? eller i alla fall att m kommit hem för att ta hand om dig?

jag mår ganska bra, sitter och jobbar lite lätt efter tvättpass, löprunda och middag, med en kopp te som å har gjort åt mig, tack fränden! Har varit alldeles underbart väder idag, sol och liite varmt när vi var ute och sprang, och innan dess tog jag kaffepaus utomhus för första gången i år! Gick någorlunda att springa men vet i sjutton hur jag ska hitta en kontroll, eller ännu viktigare, tillbaka till å, på lördag. Det här kommer att gå åt skogen är jag rädd, bokstavligen.


Kommentarer
Postat av: åsa

är själv lite rädd för detta, min plan är ju att vinna!

2009-03-18 @ 20:09:47
Postat av: Lisa

hm.. ni kanska ska sänka era ambitioner lite. Det kanske är mer realistiskt att sikta på en tredje plats eller så?



m kommer i natt, vid sådär halvt ett. Så än så länge får jag kalra mig själv, men det går ingen större nöd på mig.

2009-03-18 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0