nu hoppas jag..

..på en riktig vårvecka, har hört att det ska bli strålande sol och plusgrader, och har inlett veckan med lunch i ett kallt men soligt hörn av borggården på kth. Hoppas på lika soligt och kanske lite mindre kallt imorgon.

det var väldigt trevligt i lördags, jag inledde kvällen med att hyperventilera i stil med åsas ica maxi-uppträdande för att jag blev så exalterad när vi väl kom fram (gick lite vilse och hade en hel del matsäck med oss), sedan lugnade vi (jag) oss lite, lugnet tillintetgjordes dock snart av en shot och sedan slog åsa och jag klackarna i taket hela natten, följt av bullbakning hos pernilla på söndagen då jag uppträdde mycket dämpat. Och åt cirka tio supergoda friterade bullar och därefter var tvungen att lägga mig ner.

Kontentan av helgen verkar vara att jag bör lära mig att behärska mig?

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Nej! Inte behöver du lära dig att tygla dig. Världen vore mycket mindre underhållande om du helt plötsligt var en kontrollerad person.

2009-03-30 @ 12:57:57
Postat av: Lisa

Bara synd att jag inte får vara i närheten när du och Åsa går igång (kom hit!)



Jag har ju inte ätit röd solhatt förstås, echinguarde heter ju så på svenska ju, dummer! :)

2009-03-30 @ 13:35:07
Postat av: susanna

så klart att röd solhatt betyder echinaguarde, så dum jag ä?!

2009-03-30 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0