mord, middag och töväder

sömnig tisdagmorgon i ett grått, töande stockholm. jag har precis anlänt till min arbetsplats för dagen (kth biblioteket om inget annat anges), är lite sen just idag och botar sömnigheten med termoskaffe, som alltid.

blev ingen träning med martin igår som jag först tänkt, blev däremot något mellanting mellan backintervaller och vanlig löprunda med å och sedan middag och morden i midsomer hos martin på söder, med alldeles fantastikt god rökt flundra.

idag händer inte så mycket på den här fronten, eftersom både träning och socialt umgänge avklarades igår är det idag jobb jobb jobb som gäller. Hur är det med er andra?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag klarade av träningen igår (spinpuls), det sociala umgänget sker däremot idag. Mina jobbarkompisar kommer hem till mig vid femtiden (dags att äta upp lasangen och browniesen som stått i kylen sedan i söndags) och sedan ska vi till Kungsbacka teater och titta på flamingokivintetten!

2009-03-17 @ 09:45:56
Postat av: susanna

åh vad spännande, ha det så roligt! väntar mig full rapport imorgon..

2009-03-17 @ 10:32:03
Postat av: Lisa

hm... Nisse, anar jag ironi?

2009-03-17 @ 10:38:02
Postat av: susanna

nej, inte alls!

2009-03-17 @ 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0