marijuana, mitt nya "kan-ínte-sluta"

nix, det är inte alls så allavrligt som det låter. Det är de här små rödvita läckerbitarna jag inte kan sluta äta. Vi har sisådär 1,5 kg över efter fiaskot på gymnasiet igår (max 13 av eleverna var intresserade, av oss och alla andra som stod där).

En av dem som var intresserad var iallafall en allvarlig ung kvinna med tandställning, som verkade ta väldigt seriöst på livet i allmänhet. Både Jenette och jag fick en akut hostattack när hon lite blygt frågade "får jag ta en marijuana-tablett"



Kan också berätta att våren äntligen kommit till Kungsbacka, tog en jätte härlig promenad före lunch i solskenet

Kommentarer
Postat av: susanna

oh vad det låter trevligt, mycket trevligare än att efter lunch inse att man förlorat hela förmiddagens arbete, och inte ens har någon annan att skylla på än sig själv...arrrghhhh aarggghhh, skulle behöva en sådan där marijuanatablett just nu!

2009-03-17 @ 13:16:10
Postat av: Magnus

Men älskling då, du är en sån gottegris! Våren har även kommit till Leipzig och vi har redan slutat jobba för dagen (nästan). Vi ska äta och dricka öl med kunden ikväll men det brukar inte innebära någon större ansträngning, förutom vad gäller språket förstås.

2009-03-17 @ 15:56:02
Postat av: Ebba Bothén

Marijuanatablett! Underbart! Instämmer med Susanna att jag också skulle behöva en.

2009-03-17 @ 17:19:15
Postat av: Ebba Bothén

Vad gör ni idag? Ni är så förfärligt tysta här på bloggen.



Jag sitter och skriver ett PM som skall lämnas in i morgon. Det är lite halvtrist när det är strålande sol ute. Men jag tänker snart ta en promenad.



Min trappuppgång håller på att målas om. Med andra ord är jag livrädd för att gå utanför mitt rum. Hantverkare är skräckinjagande!

2009-03-18 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0