måndaglunch

Verkar som om våren kommit för att stanna till Kungsbacka, härlig vårdag idag också! Fast vi hade ju betydligt mer glädje av det i går, idag får man njuta av det genom fönstret.

Jag håller på att samla kraft och mod för att ringa till en arg sakägare. Fast egentligen vet jag inte om han är arg, det är de som har ansökt om att få rätt att köra över hans fastighet som hävdar att han är ilsk, och folksskygg och konstig. Egentligen kanske han är fromm som ett lamm... Om inte annat får jag väl charma honom, och om inte det lyckas får jag ta till min stränga myndighetsröst.


lamm

Ikväll ska jag äntligen på pilates, jag har friskförklarat mig igen, hurra! Aningen har förkylningen helt enkelt insett att det är dags att släppa taget, eller så har den blivit utslagen av alla vitaminer, röd solhatt och järntabletter jag knaprar i mig.

Imorn åker M till Tyskland igen och lämnar mig vind för våg. Själv ska jag nog till Malmö ons- tors, mina förtroendeuppdrag i facket som kallar! :)

Kommentarer
Postat av: susanna

har du ätit en röd solhatt? jag förstår inte

2009-03-30 @ 12:52:40
Postat av: Ebba Bothén

Vad trevlig för dig att åka till Malmö. Jag hade gärna åkt med på studiebesök men dessvärre skall jag åka till sjukhuset istället och där falla offer för deras sprutor, knivar och andra hemskheter. In other words, halsoperation!!!

2009-03-30 @ 15:14:29
Postat av: Magnus

Jadu Susanna, du skulle ha sett Lisa igår när hon tuggade i sig en röd solhatt. En sån syn! Hon klagade på att själva skärmen på hatten var lite hård och att det smakade färg, men det kan det väl vara värt om hon blir frisk?

2009-03-30 @ 16:01:50
Postat av: Lisa

tss, värst vad du ljuger!

2009-03-30 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0