god morgon!

är så hemskt pigg idag, har varit pigg sedan jag vaknade vid 12 igår kväll och tyckte att det var dags att gå upp...höll mig dock ända till sex imorse då jag till åsa's uppskattning (tror jag?) gick upp och satte på kaffe och åt frukost i en timme. Är trots det och en omväg i solen (det är så härligt väder!) på väg till su för tidigt i skolan och sitter nu utanför biblioteket och väntar på att det ska öppna.

idag tänker jag alltså sitta här på su, måste nämligen lassa på med nytt material. hoppas även på lunch med cia, men hon sov förstås när jag gick men hoppas att hon kommer hit så småningom. ikväll ska jag till martin igen för ännu ett avsnitt av morden i midsomer. han har varit i finland i två dagar, är här ikväll och åker imorgon tillbaka till schweiz, som han far.

mår du bättre lisa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0