gäsp!

det var värst vad jag var sömnig den här veckan, inte alls som förra veckan när jag var så hemskt pigg. nu sitter jag här och blinkar framför datorn och är mest sugen på en tupplur. men men, det går väl över. Nu har jag i alla fall anmält mig till lidingöloppet!! (15k alltså) Så här långt är det alltså jag, åsa, lisa och johanna som ska springa, har jag glömt någon? sedan undrar jag lite vad ni gör i kungsbacka runt den 14-15 maj, förutom bröllopsförberedelser alltså?

för övrigt är min mor i stan, var ute och åt sushi igår och idag ska vi försöka få biljetter till operan, skulle vara roligt faktiskt, har inte varit på jättelänge.

jag sitter alldeles ensam i ett grupprum i q och har lite dåligt samvete, jag är ju inte direkt en grupp, men åsa och så småningom chatrine är på väg tror jag så jag har helt enkelt tagit plats, sist när vi satt på biblioteket hyssjade folk så väldigt på oss så bättre med ett eget rum tänkte jag.


hoppas de kommer innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm... jag tror inte vi har några planer, förutom att planera bröllop som sagt. Det är mitt i veckan väl?

2009-03-25 @ 09:53:19
Postat av: Ebba Bothén

skall du hälsa på i västsverige då?

2009-03-25 @ 12:19:10
Postat av: Åsa

oh!! jag oxå kanske

2009-03-25 @ 12:34:21
Postat av: Ebba Bothén

oj vad trevligt! Då kan vi kanske gå ut en sväng, om ni vill.

2009-03-25 @ 14:05:11
Postat av: Ebba Bothén

Och hitta en man till S.

2009-03-25 @ 14:49:02
Postat av: susanna

ja det vore roligt!

2009-03-26 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0