fredag kväll

I vanliga fall hade jag njutit i fulla drag av att helgen väntar. Nu har jag ju varit sjuk sen i tisdags kväl, och fredagen har inte allas samma betydelse när man inte jobbat hela veckan har jag märkt. Nåväl, trevligt ändå, M och jag har ätit goda billiga räkor, han har druckit en öl och jag vatten och echinaguarde. Satsar nu allt på att bli frisk, är sååå trött på denna förkylning!

M muttrade något om det bara är Susanna som är duktig och bloggar, bra gjort Nisse, och jag håller med M, jag har varit hemskt dålig! Förlåt! Får skylla på min förkylning, och möjligen att jag återigen varit helt besatt av att fixa bröllopsgrejer, idag har jag skrivit små presentationer om er!

Just tanken att vandra med ryggsäcken full av småkakor låter hemskt trevlig tycker jag, sen kan jag nog tänka mig trevligare ställen än Iran förstås... tex Skottland! I övrigt beklagar jag sorgen, men Mick och Nick skildes säkert som vänner!

Lycka till imorn, Åsa, du har väl kommit ihåg att berätta för Nisse att det vita på kartan INTE är snö?

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Lisa, du är så rolig!

2009-03-20 @ 20:39:30
Postat av: susanna

jag vet att det inte är snö!



och om som vänner eller ej är det ju ingen som vet...faktiskt..så hemskt traumatiskt.



men hoppas att du kryar på dig snart!

2009-03-20 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0