fredag förmiddag

hurra för fredag, om än tidig sådan ännu. Jag sitter mest och väntar på lunch samt undrar vad hon som sitter mitt emot mig har för sig. Det låter som om....hm, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, som att hon sköljer tänderna, använder fluorskölj alltså, hur uttrycker man det, det låter som att hon...sköljer? Känns inte som att det är tillräckligt informativt, det skulle ju kunna betyda att hon sköljer vad som helst....sina kläder, sitt hår...? Men nu är det alltså tänderna jag syftar på, hur säger man? Men det gör hon inte tror jag, det syns inget och det har pågått i över en timme?? Was ist los? Kan hon kanske ta och sluta?

vad har ni för planer för idag, och för helgen i allmänhet? Ikväll ska jag och åsa göra det här:

http://www.youtube.com/watch?v=b86ktv5TTLg

Imorgon ska vi på utflykt till sundbyberg och förmiddagsfika hos min farbror och faster (!). Sedan ska vi till ica maxi och på kvällen är det födelsedagsfest, sara fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0