forts. tema långkalsonger

det är på tiden att ni konverterar, och ni måste väl erkänna, det finns inget bekvämare! Långkalsonger måste vara bland det bästa som finns, varmare och lösare (och oftast längre) än leggings, mer praktiska än mysbyxor (som ju kan vara lite bökiga, inte så nätta som långkallingar), mjukare än allt annat, typ jeans (hu!) och, icke att förglömma, superfina! Måste erkänna att mina rosa gjort ganska många turer till ica lappis (och kanske någon annanstans?), dock i sällskap med jacka som gått nedanför rumpan och stövlar, då gör det väl inget? Men åsa protesterade när jag ville gå ut och springa i dem, inte för att de inte skulle vara fina nog men, och hon hade ju alldeles rätt, vad skulle jag ta på mig när jag kom hem?

Kommentarer
Postat av: Lisa

aha, det kanske är därför jag inte fallit ännu, mina grå är inte så sköna, de kliar lite.

2009-03-10 @ 15:55:42
Postat av: Ebba Bothén

Jag tycker också att långkalsingar kliar. leggings är mycket mer bekvämt.



Lisa, du måste väl ändå veta att alla i Annas familj ALLTID går i sina blåa långkalsonger! De är sannerligen trendsättare! Kan det vara så att Åsa anammade trenden och förde vidare den till sin andra hälft (låter det vara osagt om det är den bättre eller sämre hälften ;))...

2009-03-10 @ 16:40:51
Postat av: susanna

ni har bara inte hittat riktigt rätt ännu, måste vara icke-kliiga, helst XXL (ju större desto bättre), och gärna så gamla som möjligt, lufthål här och där som åsas yfront är inte heller att förakta

2009-03-10 @ 17:29:07
Postat av: Lisa

ja, det är klart, det är från Gunnarp hon fått sin inspiration!



Aha, det är därför åsa envisas med att ha de där håliga.

2009-03-10 @ 21:20:45
Postat av: Ebba Bothén

Precis! Det är så det ligger till.



Jag är så rastlös! Jag sitter och stör min grupp under grupparbetet. Förmodlige så har de fått en överdos Ebba snart. Jag försöker roa mig själv genom att facebooka, men efter ett tag blir det faktiskt trist. Även om man inte kan tro det. Därmed inte sagt att det alltid är trist som vissa verkar tro (läs Lisa).



Nåväl... Vad gör ni idag? är produktiva som få? Eller jagar ni efter en man till Susanna? Lisa du är säkert duktig och håller i något lyckat möte med kungens polare/ släkting.



2009-03-11 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0