efter träning

nu har vi sprungit backintervaller, phu vad det var jobbigt, Susanna och jag orkade med fyra. Åsa hävdar att hon sprang 7, men det är lite oklart, efter två intervaller försvann hon spårlöst. Jag och S sprang som sagt två till innan vi joggade hem, och ingen Åsa syntes till. Vi antog att hon hade tröttnat och sprungit en liten tur istället, men när vi kom hem syntes hon inte till där heller. Vi började träna magen lite, jag var så hemskt duktig på det,  efter en stund kom hon som tur var iallafall, och undrade vart vi tagit vägen. En hemskt konstig fråga med tanke på att vi var kvar i samma backe minst en kvart efter att åsa försvunnit...

Vi har blivit inkvarterade i Cias rum, jätte snällt av henne att låna ut det till oss! Snart ska vi iväg till Per och äta upp maten som inhandlades i den exklusiva butiken.... Per hade 3 liter vin hemma som han har utlovat kalas på, så det kan nog bli nice.

Dagens besvikelse är trosorna jag köpte för att ha under bröllopsklänningen, när jag kom hem och provade dem var de så där obekväma, sådana som skär in. Förutom att de var ganska dyra var de så hemskt vackra... :( Men jag kan ju bara inte ha trosor som skär in på min bröllopsdag. Så nu har S blivit ett par trosor rikare. Hon den smala människan kan nog trivas bättre i dem!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Stackars Åsa! Tänk att de lämnade dig helt ensam... Inte snällt.Jag tycker att du förtjänade dubbelt så mycket vin hos Per pga det.

2009-03-08 @ 19:12:35
Postat av: susanna

hallå där! missade du biten om att vi var kvar i samma backe hela tiden? jag har gott om träningsvärk som bevis!

2009-03-08 @ 21:20:24
Postat av: Lisa

jag har också träningsverk, men mest i armarna konstigt nog, var ditter din nisse?

2009-03-09 @ 12:33:02
Postat av: Lisa

jag har också träningsverk, men mest i armarna konstigt nog, var ditter din nisse?

2009-03-09 @ 12:33:08
Postat av: susanna

armarna, magen, sidorna, rumpan, benen, you name it, i have it.

2009-03-09 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0