det blir bara bättre

förra veckan satt jag och gick igenom min litteraturlista för att försöka få en överblick angående vad som fanns var och så vidare. Upptäckte till min stora glädje att en av de allra viktigaste böckerna fanns....ja just det, här på su! Hurra tänkte jag. Innan jag såg att den var utlånad och inte skulle var tillbaka förrän i slutet av april någon gång. Så länge kan jag faktiskt inte vänta. Beställde den ändå, med tanken att det kan ju inte skada, trots att jag var inställd på att vid det laget ha skaffat den annorstädes, till exempel via amazon i utbyte mot en ansenlig peng.

hur som helst, väl inne på biblioteket idag går jag till beställt-hyllan eftersom jag med ett halvt öga sett att jag har fått mail från sub, har beställt en hel del böcker, och vilken bok ligger där med mitt namn i tydlig skrift om inte ovannämnda! hurra hurra! Så nu ska jag sätta mig bekvämt till rätta med kaffe och smörgås och läsa boken som förtjänar att bli "the most influential of its time" (som det står på framsidan).

Kommentarer
Postat av: Lisa

det var roligt att höra att det går bra för dig idag nisse! Min förkylning sitter envist i :(

2009-03-19 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0