tillbaks till vardagen

Gå upp vid sju, äta frukost, jobba, träna, äta, diska... Så har dagen sett ut ungefär, lite skrämmande hur snabbt man kommer in i rutiner igen.

Men vi är iallfall betydligt mer utvilade än före bröllopsäventyret. Och så har vi ju förstås jätte bra minnen från bröllopet, och resan, med oss, som också gör allting lite roligare!

De sista dagarna i Toscana blev jag nästan lika besatt som du blev hos Jesus i Rio Åsa. Jag skapade! Magnus fick stanna bilen varannan minut sådär så jag fick skapa. Nu tyckte jag nog att jag skapade bättre då och där än vad jag tycker nu när jag kommer hem och ser bilderna på datorn, men iallafall, här får ni se några av dem...


Här började skapandet, jag blev kreativ efter lite vin i Montalcino.


Magnus och Bravo (bilen)


En cypresshäck



En cypresshäck och en fågel



Vit ros


Och röd ros!


Här är det förstås inte jag som har skapat utan Mannen, men den får vara med ändå, jag ser ju så rolig ut!


Kommentarer
Postat av: susanna

oh vad du skapar fint =) och du ser hemskt rolig ut!

2009-06-10 @ 01:09:43
Postat av: åsa

vad fint skapat!!!

2009-06-10 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0