tigerungar

Äntligen har Tiger haft vett att ta fran sina ungar till människoland. Och de är sååå söta, förstås! Fyra stycken totalt, tre lite större och en mindre, som inte är riktigt lika snabb som de andra, men ändå verkar tycka att det är hemskt roligt att leka, fast han/hon liksom kommer in i leken fem sekunder efter att de andra anfallit klart. Den är ganska tam, men inte tamast. En av dem verkar rent av lite knäpp. När de andra avvaktar och sätter sig på säkert avstånd kommer den fram, sätter sig på rumpan, börjar spinna, och väntar på att bli klappad. Jag har aldrig varit med om maken till tam kattunge. Den behöver dock träna på sitt matskick, det blir så kladdigt när man sätter sig i mjölken.


Den lilla minsta



Vi har haft ett seriöst samtal om att man inte behöver vara rädd för matten-Åsa när hon kommer hem. Fast hon kan verka så otäck.

Kommentarer
Postat av: susanna

ååååhhhhhhhhh! så söta! jag kan knappt bärga mig tills jag kommer dit!

2009-06-21 @ 13:22:43
Postat av: Ebba Bothén

Jag vill ha!! Så söta!!! Synd att jag inte hittat en man så att jag kan flytta till hus och ha en liten kisseunge!!!

2009-06-21 @ 15:46:12
Postat av: Lisa

Ebba, intressant att du kopplar ihop man och katt. Jag tror bestämt att det går att skaffa katt utan att ha en man!

2009-06-22 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0