måndag morgon

usch vad tråkigt, jag vill ha semester!

Det är väl den stora nackdelen med att ha tidig semester (typ maj), när alla andra ska vara lediga veckovis i juni och juli får Lisa snällt jobba. Det är väl då det gäller att tänka på hur underbart härlig semester vi hade där, i början av sommaren. Jag bli måhända lite extra gnällig av att just tiden i veckan, måndag morgon... och en fullspäckad arbetsvecka att se fram emot!

Men den (arbetsveckan alltså) är iallafall bara fyra dagar, och ska avslutas med att slå klackarna i tacket tillsamans med världens bästa toastmaster. Det ska bli super kul! Roligt också att du är hemma igen Nisse, och att du snart kommer hit och hälsar på.

Nu kom jag dessutom på att vi ska ha roligt ikväll, M och jag ska iväg till en skjutbana och ta privatlektioner, syftet är förstås att vi ska kunna skjuta upp snart och få vår jägarexamen lagom till rådjursjakten i september. Och därmed i god tid till älgjakten, jag ska ju skjuta min tolvtaggare då.


Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

skall bli så kul!!!

2009-06-15 @ 17:14:03
Postat av: Lisa

jaaaa!!



För övrigt vill jag ge dig en liten eloge för att du skriver ut hela ditt namn, tänkt vad vi skulle undra om det bara stod Ebba! ;)

2009-06-16 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0