hur gick det ebba?

Nå Ebba, hur gick det igår? Jag är sååå nyfiken? Är han möjligen mannen i ditt liv? Berätta! (Gärna med så mycket detaljer du bara kan med)

Idag ska vi femkampa på Liseberg med jobbet, med respektive. Min man ska alltså med... undrar om han är nervös. Antagligen inte. Det är mer något jag skulle bli nervös för, om jag skulle dit med hans jobb.  

Jag har aldrig gjort femkampen där förut men det verkar ju väldigt roligt.


Kaninen verkar säga att det är en pice of cake att femkampa

Luftgevärsskytte är visst en gren, om man vill (har förstått det som att det finns massor att välja på) det borde man ju kunna tro att jag är lite bra på nu, efter att vi har övat skytte så frenetiskt (aj aj, stora blåmärken på axeln).

Nisse, förresten, vi ska skjuta upp den 9 juli. Du får förstås väldigt gärna komma ändå.

Kommentarer
Postat av: susanna

tog en stund innan jag förstod vad du menade, vaddå skjuta upp den nionde juli? man kan väl inte flytta på ett datum heller? men till slut förstod jag, jag tror jag kommer ändå, inte helt säker än, funderar på att åka lite tidigare, och åka till humla runt mitten av den veckan, hm. Men vore ju trevligt att ha sällskap di med er förstås. Jag kanske kommer då ändå. Men, har precis tittat i min kalender, den nionde är ju torsdagen, då ahr vi väl inte några planer? Så förvirrad.

2009-06-24 @ 10:29:55
Postat av: Lisa

näe, det går ju inte att skjuta upp ett datum förstås, dummer!



Näe, vi har inget planerat, men jag trodde att du skulle komma på torsdagen?



Jag tycker oxå att det vore trevligt med sällskap, men om vi kommer till Humla på helgen ses vi ju då. OCh tänk så roligt för dig att umgås med tigerungarna lite längre.

2009-06-24 @ 11:50:18
Postat av: susanna

fast jag kommer på onsdagen tror jag rent av, måste umgås med mamma. Och det ska bli så roligt med kattunfarna, jag stannar så klart längre än vad ni gör i vilket fall, antingen före eller efter helgen, så trevligt i humla!



lycka till på liseberg!

2009-06-24 @ 13:53:42
Postat av: Ebba Bothén

Det är INTE mannen i mitt liv.

2009-06-25 @ 22:25:27
Postat av: Ebba Bothén

Numera är detta (mannen) ett mycket känsligt kapitel som det inte talas om.

2009-06-25 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0