fredag kväll

Jag sitter på kontoret och väntar på M och Aygo. Vi ska åka till Humla. Kom precis tillbaks från ett informationsmöte i Onsala, jag informerade, de var skeptiska. Som vanligt i Onsala, fy för att bo där, de bara bråkar!

Så otroligt skönt att det är helg iallafall!!! Hurra! Vad ska ni hitta på? Ebba ska ju till Orust med Håkan och Britt-Marie vet jag. Hoppas solen skiner lite på er! Nisse, när kommer ni hem egentligen? Jag brinner av nyfikenhet! Och Å, vad ska du hitta på, plugga?

Jag tänkte förhoppningsvis träna lite, ta det lungt, och leka med alla fina bröllopspresenter.

Nu står M utanför och vinkar. Tror det betyder att jag ska komma.

Ha en jätte bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0