aj aj

att man kan få så ont av att skjuta. Både M och jag har stora röda märken på axeln. Efter rekylerna. M dessutom ett stort märke på kinden.  Förutom märkena är vi då dessutom väldigt ömma, just i axeln. Jag antar att vi gör ngt fel, det är nog inte meningen att det ska göra ont...

Men det var roligt iallfall, vi sköt några godkända serier var, dvs, om det hade varit prov hade vi blivit godkända. Magnus, som gjort lumpen, var lite bättre än mig.... åtminstone på hagelskytte, där det liksom gäller att svinga geväret och skjuta vid rätt tillfälle. På kula var vi ungefär lika, då gäller det ju mer att sikta noga.

Nu är det fika här på jobbet, och jag som nyss kom, är så hemskt trött dessa dar. (Kanske sympatitrött med dig Nisse)

Kommentarer
Postat av: susanna

åh tack flisa, det är alldeles förskräckligt vad det var svårt att komma tillbaka till vardagen, du kan väl relatera kan jag tro!

2009-06-16 @ 09:54:09
Postat av: Ebba Bothén

Nu skall jag bräcka er alla i trötthet: JAG HAR VARIT BARNVAKT IDAG. Helt slut. Punkt slut.

2009-06-16 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0