utflykt+schluss

stavas det så? alldeles slut i vilket fall, har varit på cykelutflykt till ett naturreservat söder om stan, badat, varmare i vattnet än i luften, men kära nån så kallt det blev på land. Kaffe och smörgås hjälpte inte så länge, norpade åt mig cambridge quarterly på konferensen i kanada och hade packat och tänkt läsa den, men det var på tok för kallt så cyklade hem igen snabbare än kvickt. Nu är det plugga som gäller så länge jag bara kan hålla ögonen uppe, hoppas att fränden kommer hem snart, hon borde vara här nu tycker jag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj vad du har blivit i cykeltagen Nisse. Kan det månne ha ngt med en viss man att göra?



Och förlåt, det var inte meningen att ge dig sår i själen, jag är en så elak vän.

2009-07-06 @ 08:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0