update

vad gör ni allihop idag? hur har ni det på jobbet l&m? jobbar du ebba? hm...har jag glömt någon, det är väl alla? Eller är det någon annan som läser? Fränden har jag ju ganska bra koll på för tillfället.

Jag jobbar från humla samtidigt som jag tampas med en irriterande förkylning. Längtar ut till solen som skiner utanför men får vänta ett par timmar till innan det är dags att (förhoppningsvis få) låna en cykel och ge mig iväg och möta åsa när hon slutar, och kanske plocka fler smultron, finns gott om dem längs järnvägen har jag hört.

Börjar bli väldigt trött på att sitta still, speciellt igår när åsa var ute och tränade, har googlat och googlat men kan inte hitta någon som tycker att det är ok att träna med hosta, snuva och halsont. Så hemskt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har inte heller tränat sedan i fredags, känns det lite bättre att veta det?

´

Ikväll kommer M hem igen, hurra!

2009-07-15 @ 12:46:19
Postat av: nisse

man skulle kunna tro det, men det gör faktiskt inte det....måste måste få tag på nässpray, jag blir galen, kan inte andas! stackars oss, hur är det med ditt knä?

2009-07-15 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0