segt

måndag morgon, mulet, sömnigt, otåligt (vill komma iväg västerut!) etc. Suck. Men lunch snart hjälper förhoppningsvis så att jag piggnar till och jobbar effektivt under eftermiddagen. Senare ikväll ska jag träffa Martin som är på genomfart, kommer från arvikafestivalen (där jag bestämt har för mig att han varit första gången som ledig, brukar visst vara ekonomiansvarig, lite coolt tycker jag) och åker vidare till schweiz imorgon.

Vad har ni andra för planer för dagen/kvällen? Ebba ska tapetsera vet jag. Hoppas på ett inlägg som piggar upp min mulna måndagsförmiddag lite, men ni kanske har för mycket att göra?

Nåväl, tillbaka till min bok då..

Kommentarer
Postat av: lisa

det var då ingem vidare respons på ditt inlägg nisse.



Kanske för att vi också är sega, el. iallafall jag, Å vet jag ju inte förstås.



Vi har köpt ett nytt soffbord, vilket innebär att det gamla vi hade är ledigt nu Åsa!

2009-07-06 @ 20:27:48
Postat av: Ebba Bothén

På grund av idogt arbete under kvällen har min respons uteblivit. Just nu tar jag en paus från målandet.

2009-07-07 @ 00:05:32
Postat av: Magnus

Men Ebba då, vi känner oss lite förorättade över att du tapetserar utan oss! Är du inte riktigt nöjd med vårt tidigare arbete tro?

2009-07-07 @ 08:30:47
Postat av: Ebba Bothén

Jag var så hemskt nöjd! Men Håkan låter hälsa att jag måste ge andra hantverksaspiranter en chans också!

2009-07-07 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0