phu

så varmt det är! Kan det månne vara därför det är så ont om inlägg på bloggen? Tur att du håller flaggan (ganska) högt och bloggar ibland Nisse, jag och Å är ju helt katastrofalt dåliga.

För att fortsätta på temat varmt var det 31 grader i sovrummet i natt, tur att inte M var hemma och värmde upp ännu mer. Jag är liksom helt avdomad i huvudet av värmen (hoppas iallafall det är den... :) Åskan kan inte vara långt borta. Här på mitt rum på jobbet är det i vart fall bara 27 grader, en klar förbättring.

Ebba, vet du, jag såg mannen i ditt liv, han den långa från Ester, på ICA igår, jag gick precis bakom honom och hörde när han pratade med sina kompisar, och han verkar faktist riktigt trevlig. Du får se till att hänga här i Kungsbacka lite mer så ni får chansen att träffas. Verkar ju så tråkigt att han ska vara mannen i ditt liv på avstånd.

Dags att jobba, eller i vart fall försöka, ska nog inte fundera på allt för kluriga frågor idag.

Ha en härlig sommardag, hoppas ni kan tillbringa den på stranden!


Kommentarer
Postat av: susanna

så roligt med ett inlägg, på tiden!



ja det är så varmt, men så härligt, tänk på vintern flisa! det känns som att det finns en viss charm vid att vara konstant svettig, duscha tre gånger om dagen och gå omkring (mer eller mindre) utan kläder och inte få så mycket vettigt gjort för att man är alldeles mosig i huvudet, så nice!



inte på stranden tyvärr, men tänkte plugga lite på en gräsplätt mitt på dagen och sedan kanske ta mig till vattnet i brunnsviken för ett bad ikväll, någon annan som har badplaner? hoppas så på badväder i göteborg, inte samma sak med sötvatten, gnäll gnäll, är man från västkusten så är man...nåväl, bäst att börja jobba!

2009-07-03 @ 08:53:59
Postat av: Ebba Bothén

Attans att vi gick hem så tidigt, om det nu är mannen i mitt liv. Men ödet för oss säkerligen samman på nytt om så är fallet!

2009-07-03 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0