Paket!


Så glad man kan bli när man svettig, förkyld och dan kommer från tåget.

Lägenheten står kvar, och det var värst vad här var fint, eller, relativt i alla fall, hade glömt att jag städade innan jag åkte och, hör och häpna, ingen har varit där sedan dess. Och blev så glad när jag kom hem, en avi från posten om paket - slängde mig genast på bengt och trampade ned till ica, och mycket riktigt, det är min green studies reader som har kommit, så roligt! Dessutom en annan bok, en roman, jag läser nästan aldrig romaner om de inte står på någon lista, men hade hört talas om den här, och så var den billig så jag passade på att beställa den med, en halv gul sol (insåg precis när jag skrev det att den är på svenska, hm, tänkte inte på det, undra om det är dumt, men å andra sidan, kasnke inte skadar mitt ordförråd att läsa något på svenska för omväxlings skull), någon som har läst den? Tror kanske att den vore något för er allihop.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej, jag har inte läst den, vad handlar den om?



Min dag har inte börjat något bra, en tant ringde och skällde ut mig, phu!

2009-07-17 @ 08:40:01
Postat av: susanna

handlar om två..systrar tror jag, utspelar sig i afrika under både krigs- och fredstid. Jag återkommer när jag har läst den!

2009-07-17 @ 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0