London

Nu har jag bokat nästa besök till London, är hemskt nöjd med min bokning, flyg t&r samt boende två nätter (i ett ensuite rum med plats för fyra stycken, så väldigt lyxigt, kostade bara 60 kronor mer än ett 21 bäddars utan dusch etc, valuta flör pengarna!) för exakt 528 konor. Inte illa tycker jag. Någon som vill följa med? Skynda att boka innan priserna gå upp i så fall!

Kände mig i behov av lite variation så bestämde mig för att prova ett nytt hostel så den här gången kommer jag att bo med gångavstånd till hyde park, regent's park, piccadilly och, inte minst, primark.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilket fynd!



När ska du åka?

2009-07-21 @ 11:20:21
Postat av: susanna

22-24 sept, vill du följa med?

2009-07-21 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0