helgplaner

jo, l&m, vi är bjudna på fest på lördag kväll, det är saras (och min!) kompis alex som har inflyttningsfest, hon har precis köpt och flyttat in i en lägenhet på kungsholmen. Sara lovar att de ska vara jättesnälla och vill väldigt gärna att vi ska komma! Vad tycker ni?

har även bokat bord på phi phi island till halv nio på fredag, berättade för cia som påminde om att vi har pratat om en annan restaurang i närheten, greken och turken eller något sådant, det hade jag glömt. Så om cia tar tag i det hela och ändrar (vilket jag inte tror att hon gör) så kanske det blir där, men troligtvis blir det phi phi island, och det blir bra tycker jag!

imorgon (visst är det imorgon?) kommer ni, hurra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

det låter jätte bra!! Både en grek och en turk (tror jag har varit där) och phi phi islands.



Jag är lite tveksam till inflyttningsfest, vi har ju aldrig träffat dem. Men jag tycker absolut att du ska gå, M och jag kan sysselsätta oss själva, kanske tex med Pernilla.

2009-07-23 @ 13:01:20
Postat av: susanna

men ni är så hemskt välkomna hälsar alex, men förstår om det känns lite konstigt, vi får väl se, behöver inte bestämmas än på länge.



tar du med dig träningskläder? vi kanske kan springa fartlek, hinderbana eller något annat roligt?



har du kollat om per är här förresten, eller är han i svalbaard? och du får fortfarande bjuda pernilla till på fredag om du vill, så klart.

2009-07-23 @ 13:19:02
Postat av: susanna

och badkläder!!

2009-07-23 @ 13:21:55
Postat av: Magnus

Per är fortfarande hos isbjörnarna.

2009-07-24 @ 09:39:57
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-07-24 @ 10:11:02
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0