efterlysning

fränden, jag vill se din dräkt!

Idag  är det mulet och ganska blåsigt i stockholm. Gör inte så mycket, ganska skönt at ha på sig långbyxor för omväxlings skull, men de gör ju inget om det fina vädret kommer tillbaka till helgen. Nåväl, inte så mycket att göra åt. Något att göra åt är däremot min lista med saker att göra under dagen, som ser ut så här:

  • Hämta 2 st böcker på SUB. Risken finns att det blir ett par till. Tyvärr är sub bara öppet mellan 12 och 14 under juli månad. Tyvär är jag redan här. Men caféet är öppet, jag har internet, dator och pluggböcker så ingen tid till spillo.
  • Hämta 1 st bok på KB.
  • Hämta 1 st bok på Arbetarrörelsens arkiv och bibliotek. Ligger tydligen i Vasastan, någon som har varit där? Får man låna? Hoppas det.
  • Göra ett besök på akademibokhandeln.
  • Plugga, så klart.
  • Boka bord. Har skickat ett mail till hoummus men de har inte svarat. Värst vad det var svårt att boka bord.
hm, det kanske var allt. Den näst sista punkten är viktigast, bäst jag börjar med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0