rapport från afterwork

Jag gjorde också mitt bästa för att dränka sorgerna, fast på avstånd i Göteborg! Vi pratade mycket om dig och dina nio tröjor Nisse, mamma tyckte det var hemskt lustigt! (Hon var förstås inte med och afterworkade, jag pratade i mobilen med henne på hemvägen)

För övrigt tycker vi (dvs jag, M, Ebba och Håkan) att du gott kunde haft din cykelhjälm på dig också. Håkan kom med förslaget att du kunde skyllt både hjälmen och michelin-isoleringen (tröjorna!) på att det gör så ont när man flyger om kring under luftturbulensen annars.

Afterworken var i övrigt väldigt trevlig. Roligt att träffa folk efter 6-dagars isolering i lägenheten. Vi var först på en vinkrog som Ebba och Håkan varit på förut och som varit jätte bra. Dessvärre hade de gått ner sig matmässigt, buffén som ingick när man köpte vin var lite... konstig! Tillexempel hade de kanel (!) på potatisen. Tror att temat kanske var cross-kitchen, vilket då sanneligen stämde, det fanns någon sorts thai-gryta, risblanding och pasta förutom potatisen. dessutom var det hemskt gi-ovänligt, så vi gick vidare till en tapasrestaurang istället, där vi fick god mat för en skapligt billig peng.
 

Senaste bröllopsuppdateringen: På lördag ska jag till Ulricehamn och träffa frisören. Diskutera hur lång tid det tar och vad jag ska göra. Jag har även gjord ett tidsschema för bröllopsdagen och dagen innan, det omfattar även er och övrigt entourage. (har haft hemskt gott om tid att slå ihjäl under min sjukdomsperiod)



Jag är lite inne på en frisyr som liknar denna, vad tror ni om det? Hade tänkt be en florist göra en blostergirlang som jag kan fästa framtill istället för en tiara, och istället för pärlor som på bilden. Verkar det bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut, det blir nog bra! Du kanske bör göra en provuppsättning innan dagen D? Är nyfiken på tidsschemat, och lite lättad att du har börjat jobba igen..=)

2009-01-10 @ 18:35:21
Postat av: Ebba Bothén

Du kommer bli så vacker! Men det är du ju redan nu, så det var inte menat på något annat sätt än att du kommer stråla på bröllopet!

2009-01-10 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0