lunchpaus (L)

Har just ätit min matlåda, frikadeller i tomatsås, lagade av M i måndags kväll, mumsigt! Igår lagade faktist jag mat, hör och häpna, men det blev ingen matlåda eftersom vi var ovanligt glupska igår.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och vilar lite till innan jag ska ta tag i eftermiddagens jobb. Bör defenitivt förbereda sammanträdet i morgon kväll... Jag tror jag har en pp-presentation från ett tidigare sammanträde som jag kan kopiera dock. Tack gud för hårddiskar!


Utan kaffe skulle arbetsdagen bli väldigt mycket mindre produktiv

Idag kommer Susanna hem, hurr hurra!


Kommentarer
Postat av: ebba

När kommer susanna? Betyder detta slutet för bloggen? Jag hoppas verkligen inte det. Det vore så trist att sluta ta del av er vardag. Särskilt Åsas.

2009-01-28 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0