kort kort inlägg från Lisa

Kom precis till jobbet, arbetsamt det här att jobba. Var mycket trevligare att vara julledig! Idag är det iallafall torsdag, hurra! Snart är veckan slut! Ikväll ska jag äntligen äntligen gå på make up kurs på face, fick det i present av M när jag fyllde år, för nästan ett år sedan alltså. Det skal bli så väldigt roligt. Får dessutom välja produkter för hela summan, jipiie!

Efter kursen kan jag ju inte bara åka hem, är förhoppningsvist snyggt sminkad då ju. Magnus och jag tänkte gå och afterworka lite, trevligt! Sen blir dte att åka hem och packa inför Humla i helgen. Nu när det är kallt igen hoppas jag att vi kan åka långfärdsskridskor på Lönnern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0