Hemskt nyfiken (lisa)

Oj vad jag undrar hur det har gått för er idag på era nya jobb!! Jag är väldigt väldigt nyfiken och hoppas på en lång och detaljerad beskrivning!

Min dag har inte varit så hemskt spännande, det mest uppseendeväckande var när jag fick tillbaks en värdering jag beställt från ett värderingsföretag. Jag hamnade själv så högt när jag värderade att jag bad proffsen göra en värdering, dvs köpte för ganska dyra pengar. Gissa vad de bedömer att den här ganska fula vägen (för all del, ingen är väl vacker i sådant väder) är värd? (Egentligen marken inunder, som ska bli hus) Den ligger precis till höger när man är på väg till oss och har åkt igenom den sista rondellen.


Vad kan denna väg vara värd?

Jo, 596 200 kr, helt galet. "Jag skulle inte vilja köpa den" som M sa. Intressant också att de kan veta på kronan när vad den är värd! :)


Två avslutande reflektioner:

  • Intressant att Andreas har en så strak relation till Hello Kitty
  • Ikväll ska jag absolut inte missa nya tjejserien Lipstick Jungle, den bådar gott"

Hm, det var allt för mig. Ser som sagt fram emot era inlägg jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0