hemma...

efter en extremkort runda på stan. Jag kastar om lite i ordningen och börjar med ett inlägg nu när oväntat blev en lucka i mitt späckade kvällsprogram! :)

Ojoj, jag fick presis ett väldigt glädjande besked, Susanna ska fortsätta sina doktorandstudier ifrån Sverige, hurra hurra! På onsdag kommer hon hem!!!

Hmm.. ska försöka fokusera på helgen nu... Men så hemskt roligt att hon kommer hem!

Iallafall, helgen, som tillslut skulle bli väldigt lyckad, hade kunnat börja bättre. Tanken var ju att jag skulle åka in till de andra tjejerna, Elin, Ebba och så småningom Åsa, i Göteborg och hänga med dem under fredagkvällen. Det blev inget med det eftersom jag var småhängig och tröttt och frusen... :( Dessutom var det en jätte dum gubbe (och hans ännu dummare fru) som hade skällt så hemskt på mig på jobbet.

Hur som helst kändes det mycket bättre efter en pizza, lösgodis, brämhultsjuice (tala om att tröstäta, jag hade köpt Hägendazglass också men jag orkade konstigt nog inte smaka på den) och 10 timmars sömn. På lördag morgon var jag fit for fight igen och tog Aygo med mig till Göteborg, och vidare till Orust.

Stocken var sig inte riktigt likt jämfört med när vi var där senast, i juli, (temperaturskillnad på sådär 25 grader) men det hade sin charm så här års också. Väldigt lungt och stilla! Vi började med en smaskig lunch a la Anna. Sedan blev det lite avkoppling innan Ebba drog med oss ut på äventyr. Bad i tunna! Väldigt avkopplande!

Efter tunnbadet blev det mera prat, mat, spåning i tarotkort och avgjort att Elin är nästa års arrangör!

Varsågoda, dagen i bilder:


Närbild på fräknar och blå ögon



Vrid huvudet 90 grader! Så här snygga var vi nämligen när vi var på väg till tunnan.


I tunnan! Märk väl att inte Ebba är med, det är för att hon var en Viking och trotsade kylan det innebar att ta kort.




Åsa och en liten teletubbie!


Kommentarer
Postat av: susanna

så hesmkt roligt att se bilder!

2009-01-26 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0