Vår i London

hej från ett soligt ljummet london, nu sitter jag på waterloo campus och väntar på (1) att en annan doktorandtjej som jag har bestämt träff med ska dyka upp och att (2) induction eventet ska börja, och lite på att det ska ta slut, är lite snurrig efter att ha stigit upp 2.45 imorse, huh! annars gick resan bra, inga förseningar, mycket slummer. Hunnit med att lämna av min väska på rummet och dricka en kopp kaffe på costa. skumt på costa dock, den killen som jag har pratat mest med och som även jobbade när jag provjobbade var där och vekade jättesur, mumlade något om 'ville du inte jobba här mummel mummel' och vände sig åt ett annat håll, visste inte vad jag skulle säga. nåväl, kaffet var lika gott som vanligt. längtar till ikväll när åsa och cia kommer, ska bli roligt.

även väldigt roligt att se bilder från alperna och höra att ni har det bra, låter så härligt!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

GRATTIS SUSANNA!!!!

2009-02-13 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0