träning!

idag sitter å och chatrine på kth istället för på sweco, vilket innebär sällskap för mig, hurra! synd bara att min chef har glömt bort att jag existerar så jag har inte haft något att göra sedan igår eftermiddag, eller vänta, inte haft något jobb att göra, gott om plugg att sysselsätta mig med som tur är!

idag har å varit hemskt snäll, jag råkade tappa min matlåda på golvet (jag la den där som en bekant till mig skulle säga, skrattade så hemskt mycket men inte alls rått när han, som har utländsk bakgrund och inte pratar så bra svenska, helt allvarligt sa att han hade lagt kaffet på golvet) när jag tog ut den ur micron med följd att det mesta av maten hamnade på golvet. å gav då hälften av sin mat till mig, tack fränden!

under dagen har vi även hunnit med att simma, hemskt trevligt att träna på lunchen och vara klar när man kommer hem, även om det blir lite senare. träningen avslutades med kaffe, smörgås och semla och jag tror att jag talar för både mig och å när jag menar att vi nu är ganska nöjda med oss själva och laddade för att jobba ett par timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0