snöig söndag

instämmer med å om en hemskt trevlig kväll igår, vem visste att domino var så rafflande? konjaken kanske i och för sig gjorde sitt till..men oj vilken fin lägenhet andreas, eller snarare per och camilla, har, jättestor och fin balkong framför allt. Och mysig (trots mindre obehag vid brist på gaffel) promenad genom hagaparken vid tretiden då man kunde se räv, kanin, hare, varg med mera. Snön faller fortfarande tätt och jag längtar så efter en snowracer, måste försöka hitta något liknande i veckan och släpa med mig diverse sambos till en bra backe.

efter två rejäla frukostar (toast, äggröra + amerikanska pannkakor med sirap, smör och nötter + ca fem koppar kaffe) ska jag nu jobba ett tag innan tvätt, städning och söndagsmiddag. ska bli väldigt skönt att få lite ordning och reda nästa vecka så att jag inte har kvar allt jobb till helgen..

trevlig söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj vad vi bloggar flitigt!



Varg såg ni väl ändå inte? tror inte du lungt hade suttit vid datorn nu då, snarare legat darrande som ett asplöv på valfritt sjukhus! :)



2009-02-22 @ 12:46:15
Postat av: susanna

ha! inte då, jag skyddade modigt åsa och erik genom att vilsleda vargen in i skogen, gömma mig i ett träd och sedan springa tillbaka i mina egna fotspår, mycket förvirrad och överlistad varg fortfarande på vift i hagaparken.

2009-02-22 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0