Rapport

Tja, enligt efterfrågan kommer en liten uppdatering om mina dagsaktiviteter, jag försöker nu pussla ihop jobb och plugg, inte helt på det klara hur det bäst görs ännu. Jobba en dag plugga nästa? Halvdagar? Börja jobba måndag morgon och jobba så mycket jag kan tills jag jobbat den veckans beskärda del för att sedan plugga resten av veckan? Förslag?

Igår blev det så att jag pluggade på förmiddagen och jobbade på eftermiddagen, det gick väl sådär, måste kanske gå upp tidigare för att hinna få något gjort med pluggandet om jag bara har fram till lunch...Inte lätt! Igår kväll fick jag inget gjort eftersom jag var hemma hos Martin och lagade mat och såg på Midsomer Murders. Idag sitter jag på kth (måste även bestämma mig för var jag ska jobba/plugga, KB kanske verkar bäst men stort minus, inga mikros, så idag när jag har frusen matlåda tänkte jag pröva att sitta här, trevligt såhär långt, massa gratis tidningar, lugnt och stilla) och tänkte kanske jobba hela dagen, eller i alla fall fram till fyra då jag ska träffa Åsa, gå till hötorgshallen, Lidl och simhallen, och sedan plugga när vi kommer hem. Sedan ikväll har jag och Åsa en date i sängen med pizza.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

På KB kan du ju inte sitta, dem är ju dumma mot dig där!!



Ska du bara jobba på distans? Jag hade nog delat upp veckam i först jobb tills det är avklarat, sedan plugg, i ett bestämt antal timmar, för att känna att jag var ledig när de timmarna var avklarade.

2009-02-03 @ 11:18:52
Postat av: susanna

hm..jo det förstås, men känns lite stressande att inte plugga alls i början av veckan, men det kanske borde gå bra ändå..å andra sidan är ju jobbet ganska trist så kasnke kan pigga upp med ombyte? hm! får väl ge det lite tid och se hur det går, och i alla fall se till att helgerna är enbart plugg (och kanske lite ledigt?). Och jo, bara distansjobb, de vill inte ordna plaster för dem som inte jobbar heltid.

2009-02-03 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0