phu

...det var värst så trött jag blev av pilatesen. Var på första passet för i år, jag blev totalt utpumpad. Skulle nog dejtat tantan i pilates for dummies lite mer. Men det känns iallfalal så hemskt nyttigt!

så nu är ni alltså på jazzklubb?! Hoppas ni har roligt! Själv tänkte jag dricka the, äta gi-glass och titta på greys, det känns också väldigt trevligt.

Igår var inte så trevligt, jag hade sammanträde på kvällen, hade kallat drygt 300 st, ca: 150 kom, och det var fullt tillräckligt. De är hemskt irriterade på hela idén (naturvårdsverket vill att deras vägar ska få användas av besökare till ett naturreservat), och kom med diverse påståsenden som att "vi kommer inte att kunna släppa ut våra barn i trädgården, de kommer bli påkörda" eller, "hela området kommer bli en stor husvagnsparkering".
 
Representanten för naturvårsverket försökte förklara att trafiken troligen inte kommer öka märkbart, och att man inte får parkera husvagnar i ett naturreservat, men inte hjälpte det! För det kommer minsann att parkeras husvagnar ändå!

Vad gäller vår insatas (min och min chefs, som tack och lov var med) tyckte de att vi hade attitydproblem, var inkompetenta, slösade med deras tid och var otroligt dåligt förberedda. Jag blir så trött!!
Det är likadant på många ställen utmed kusten här i Kungsbacka, de som bor där tycker att de ska ha ensamrätt på havet och naturen, om de kunde skulle de sätta upp en grind och bara ge nyckel till betrodda. Himla tråkig attityd!

Nåja, det var lärorikt iallfall. Nu ska jag inte tänka så mycket mer på det utan fokusera på glass, soffa och tv:n! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0