Lördag 3.00

Nu sitter jag och pluggar, jätteskönt att kunna läsa hela dagen utan att jobba alls. Kliar dock lite i benen eftersom åsa och cia är ute och går, inte lätt när man gärna vill vara med på allt de andra gör..nåväl, ska bara vara kvar en timme till, sedan hem och laga mat, lax och semlor tror jag att det blir då vi har ett överskott av det senare i kylen. Väldigt trevligt igår, med sällskap och assistans av maxi, fredrik, andreas, hannes, sara och alex lyckades vi laga supergoda semlor samt blodpudding och potatisplättar (åsa gjorde jättefina hemgjorda potatisplättar) samt dricka upp en box vin. Ikväll tror jag att vi ska (inte säker på vilka) följa med ovan nämnda sara och hennes kompisar på pubrunda med föreslagen start kl 8 på kgb.

Vad gör ni/ska ni göra idag? Har ni internet i alperna eller svamlar jag för döva öron? Ebba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0