klockan tickar

cia har fått vinterkräksjukan tror vi, från söndag kväll till måndag morgon, så sedan måndag morgon sitter åsa och jag mest och väntar på att det ska sätta igång. Hu!!!! satt på varsitt håll igår och väntade, när inget hade hänt vid arbetsdagens slut gick vi som planerat och simmade, och väntade, drog oss för att gå hem (och använda köket!) så gick istället till dinos och delade på en pizza. medan vi åt ringde mycket lämpligt andreas i jakt på sällskap och mat så han kom också och åt pizza, väl där visade det sig att han var i sin gamla lägenhet för att äntligen runda av flyttstädningen, åsa och jag såg vår chans och tillbringade resten av kvällen med att skrubba ventiler och rensa avlopp. Lyckades hålla oss hemifrån ända till elva, när vi väl kom hem spritade vi hela lägenheten, svepte ett halvt glas whisky och önskade varandra lycka till inför natten. vaknade imorse fortfarande symptomfria, så nu börjar det om igen. Hu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hu!

jag håller tummarna för er!

2009-02-24 @ 12:43:05
Postat av: susanna

tack, kan behövas! funderar på att köpa en semla innan det bryter ut...

2009-02-24 @ 13:22:09
Postat av: Lisa

"inkubationstid vinterkräksjukan: 12-48 timmar, smittade personer kan sprida smitta i upp till två dygn efter att de tillfrisknat"



för att glädja er lite liksom...

2009-02-24 @ 13:51:49
Postat av: susanna

vi vet, har läst på allihop, + en väldig mängd skrämmande symptom....hu!!!!!

2009-02-24 @ 14:28:28
Postat av: Ebba Bothén

Ni har det så treligt hela tiden! Jag längtar efter er. (Men jag är inte aundsjuk på kräksjuka). Andreas är också efterlängtad, hälsa honom det.

Puss och kram från en ebba som skall äta fruktsallad ist för semla

2009-02-24 @ 17:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0