hemma igen

jahaja, tillbaks i Kungsbacka. Åkte från ett snöigt, soligt Humla mitt på dagen, och kom till ett grådassigt, mulet Kungsbacka utan snö. Det här sk vintervädret är ju alldeles sanlöst tråkigt, tur att somrarna (oftast) är bra här på västkusten, men jag tror faktist inte att jag tycker att det väger upp de dåliga vintrarna. Dessutom har M åkt till Tyskland och lämnat mig ensam tills på torsdag kväll, det gör ju inte direkt att jag känner mig mer uppspelt...

Jaja, jag hann iallafall med en härlig tur på längdskidor med mor innan vi åkte hit. Så väldigt vackert med solen som gnistrade i snön, men shit vad jobbigt det är att åka längd, det hade jag nästan glömt. Känns bra att få lite träning efter en vecka full med mat och sötsaker dock. Överlag en väldigt bra vecka faktist, skönt att komma bort och göra något helt annat, visserligen kunde vädret varit betydligt bättre, men det hade å andra sidan kunnat vara värre också. Och jag fick iallafall nästan mitt slalombehov stillat. M och jag pratade om att det vore så roligt om vi kunde åka några kompisar nästa år, det kostar ju en del men kanske att några fler börjat jobba då, hrmm..


Den här bilden är visserligen från förra året, men det såg likadant ut idag, minus Å och S

Out and over (som jag tror de säger i amerikanska militärfilmer, menar att jag hoppas på ett inlägg från någon av Londonresenärerna).

Kommentarer
Postat av: Anonym

H är petnoga. Han säger att det är over and out. Besserwisser, är vad han är!

2009-02-15 @ 21:29:39
Postat av: Lisa

Dessa män!

2009-02-16 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0