Hallå!

Ursäkta min frånvaro, men bra bloggat lisa! Så hemskt lustigt med facket, hur hittade dem ditt namn egentligen? Har du bestämt dig?

Hemma efter londonhelg, så hemskt slitna både jag och åsa. Mycket traskande, gick ut en snabbis i fredags kväll alla tre men var lite sega så åkte hem ganska tidigt. Kändes lite förargligt så på lördagen bestämde jag och åsa att nu jäklar måste vi faktiskt gå ut. Cia ville inte gå med utan stannade hemma och skypade med fredrik. Åsa och jag delade på en flaska vin och åkte till soho, traskade omkring och letade efter lämplig bar och blev haffade av en inkastare till en nattklubb, så gick in dit. I baren vägrade dem ta kort för belopp under 10 pund så jag (lite på örat) grävde fram de mynt jag hade (cirka 2 pund) och frågade vad jag kunde få för dem, bartendern skrattade då och gav oss gratis jaegermaister shots resten av kvällen, vilket slutade med att åsa inte kunde stå upp och att jag gjorde en volt på gatan utanför och vi kom hem kl 5 och somnade på köksgolvet. Nästa dag när cia var redo för ytterligare aktiviteter hade vi lite svårt att röra oss.

nåväl, hämtade oss lite till på måndagen men igår morse var jag tvungen att återigen gå upp fyra på morgonen för att hinna med ett tidigt flyg. Summan av helgen är att vi är rödögda och sömniga och ovilliga men tvungna att gå ut ikväll igen med åsas belgiska vän och hans vän som är på besök. Puh.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hurra! äntligen ett inlägg, jag vägrade bestämt att göra fler innan ni gjort ngt, och nu har det kommit två, hurra!



Så hemskt praktist med gratis jägermeister, du är en sådan charmös!

2009-02-18 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0