det var värst.

... vad jag var dålig på att göra inlägg, jag som verkligen gör mitt bästa.

har litedåligt samvete att jag ska släpa med stackars s på jazzklubb ikväll, men törs inte riktigt umgås med jonas själv, tänk om han får för sig att sjunga en trudelutt.
Idag har jag och c en kth-dag, vi söker nämlogen jobb! har just översatt mitt texade cv, hade bara på svenska förut så nu är det så hemskt vackert!!!! skulle vilja lägga upp ett kort från london, men linus komer inte riktigt överrens med bluetooth så måste gå via cias dator till lacie (den externa hårddisken), till linus, så hemskt jobbigt (framförallt när cia är utkörd ur huset så länge jonas är kvar - känner mig som en ganska krävande housemate!- så man inte kan komma åt hennes dator :( )

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja lite dålig är du allt! Men det är ju roligt attd et kommer något ibland.



Hur är det med Linus och Laice annars, kommer de bra överens normalt? Verkar ju hemskt jobbigt om de ska hålla på att bråka med varann... Eller, jaha, det var kanske Linus och Blåtand som inte tycker om varandra?



Brister han ofta ut i trudelutter?

2009-02-18 @ 16:23:20
Postat av: Ebba

Vilka är alla dessa människor? jag har ingen koll alls....

2009-02-18 @ 20:12:36
Postat av: Lisa

Ebba, du får fråga din ingenjörspojkvän!

2009-02-19 @ 08:48:46
Postat av: åsa

han är ju en sådan där musikant

2009-02-20 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0