weekend


hoppas på ett kärt, gärna ömsesidigt, återseende av ragnar

Ska bli så härligt att tillbringa ett drygt veckoslut i humla, med kräftskiva och allt, ser speciellt fram emot kräftfiske på fredag! L&m, när kommer ni egentligen? Jag tycker att ni ska komma på fredag...men jag vet jag vet, ni måste jobba.

Nu när jag har semester ser jag även mycket fram emot att inte behöva jobba, som jag har gjort de senaste gångerna jag har varit i humla, ska bli så skönt. Måste plugga förstås, men en bok och ett söffhörn behöver ju inte vara alltför ansträngande - tänker mig även att det ska bli lite tid över för nöjesläsning, har smyglånat en wallanderdeckare från cias rum som nog kommer att räcka tågresan, men sedan...hm, har du läst färdigt min bok lisa?

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så söta ni är, du och Ragnar. Boken ligger i Humla och väntar på dig.

2009-08-12 @ 12:37:56
Postat av: susanna

åh så bra!

2009-08-12 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0