surdegsbröd

efter att i dagarna fyra kärleksfullt ha matat min surdeg är nu brödet finally i ugnen, så spännande. 


idag har jag varit på smaklust i tanto. Jag blev så klastofobisk, efter att inte haft fler än fem personer i mitt synfält nånsin, på hela sommaren, var det helt plötsligt flera tusen. Jag var dessvärre tvungen att gå hem. så entusiastisk jag varit i flera dagar.

har ni sett på privileged? jag har just xxxxxxx flera avsnitt, är fylld av förväntan!

nu måste jag ta ut mitt bröd, återkommer med resultat efter frukost

Kommentarer
Postat av: ebba

blev det gott?

2009-08-23 @ 23:38:02
Postat av: susanna

jag är också hemskt förväntansfull, på både bröd och priviliged

2009-08-24 @ 08:06:34
Postat av: Lisa

Vad matade du brödet med? Gjorde du efter recept i brödboken?



OCh oj ojoj, nu sitter du och blir intervjuad, jag är så väldigt nyfiken på hur det går

2009-08-24 @ 08:11:08
Postat av: åsa

sitter dessvärre inte och blir intervjuad, hon har inte ringt ännu, lugn som en filbunke

2009-08-24 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0