hjälp!

imorgon ska jag äta lunch med den här mannen (författaren till artikeln, skrev hans namn först, men insåg sedan att han kanske googlar sitt eget namn regelbundet), jag är så nervös, och har dessutom fått i uppdrag att utse lämpligt lunchställe, efter lite huvudbry (borde jag hitta ett som kombinerar lugn och ro, sommarstämning, bra mat, budget?) tror jag att jag ska föreslå sibiriens soppkök, ligger extremt lägligt (han har informerat om var han kommer att befinna sig, ska sedan med ett tåg så inte obegränsat med tid) plus att jag tycker att det är kanske stans bästa lunchställe (av de jag har provat, vilket i och för sig inte är så många). Tveksamheten kommer sig av att det är litet, trångt, och....sibiriskt. Men tänkte ta och cykla förbi innan jag föreslår det och kolla så att 1) det finns plats, ev. boka bord och 2) att de har annan lunchmat än soppa, ifall mitt sällskap tycker att det är för varmt för soppa. Tror ni det blir bra? Jag behöver feedback!

Kommentarer
Postat av: ebba

låter superbra! det kommer gå så bra.

2009-08-07 @ 08:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0