bh:ar

Vi har just vinkat av Pernilla som hälsat på oss en natt (och lite dagtid oxå förstås), mycket trevligt. Pernilla visade sig vara en synnerligen uthållig outlet-shoppare, tror vi var inne i nästan alla affärer på freeport, däribland twilfit.
 
På twilfit var det utförsäljning, tänk er, fem bas-behåar för 25 kronor!! Dessvärre var storleksutbudet ganska begränsat, 75A och 75B. Vem känner jag med den byststorleken måntro? Just det Nisse, jag kunde faktist inte stå emot, du råkade bli ägare till fem behåar. (Om jag bara hade köpt tre hade det kostat 45 kronor vad jag förstår, rena rama förlusten). Jag försökte variera lite, så någon borde ju faktist passa, de andra kan du kanske använda som... dammtrasa eller något. 5 kronor måste ju vara billigt även för en sådan menar jag.

 


Kommentarer
Postat av: lisa

jag kanske borde förtydliga med att jag faktist konsulterade S på telefon innan jag shoppade loss, inte för att det var till så mcyket hjälp, men ändå, jag köper inte BHar till helt ovetande folk.

2009-08-09 @ 18:02:48
Postat av: Ebba

Det låter helt fantastikt!! Jag kan ha 75 b och 75 c!!!

2009-08-09 @ 23:55:12
Postat av: nisse

det låter alldeles fantastiskt bra! vägrar bestämt at dela med mig innan jag har provat, får se om det blir någon till dig på lördag ebba! men...vi borde väl inte kunna ha samma, så om de inte passar mig är det ju jättebra om de passar dig förstås.



ursäkta att jag var så svårpratad på telefon lisa, var fullt övertygad om att viss man som var en decimeter från telefonen hörde vartenda ord du sa, om vad som skulle kunna tänkas passa och se framför sig etc, inte lätt att veta vad man ska säga då! frågade mannen i fråga efteråt om han hörde vad du sa, han hävdade nej. jag såg hemskt generad ut och sa (lite kyptiskt) att du var i en affär. Typ ica frågade han då. Nej sa jag. Sedan fick jag tunghäfta - han såg lite undrande ut. Nåväl, som det kan gå. Bra köpt i alla fall!

2009-08-10 @ 09:16:43
Postat av: Magnus

Oj tänk va konstigt om han fick veta att du använder bh Nisse!

2009-08-10 @ 09:26:28
Postat av: nisse

så hemskt konstigt. är faktiskt jättegenant.

2009-08-10 @ 09:39:47
Postat av: SOFIA

Fin blogg :) hur länge har du haft den ?

2009-08-10 @ 09:55:16
URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag skrev fel 70A-B var det, tror jag...

2009-08-10 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0