återställning


Torghandel.

puh, min dator har ju trixat lite på sistone (mer exakt vägrat kännas vid extern hårdvara) så igår återställde jag den till fabriksinställningarna, tänkte att det nog är nyttigt i allmänhet för datorn (stämmer det? någon som vet?). Proceduren krävde svar på tre frågor:

"All user data will be lost. Enter YES to proceed."

y-e-s

"All user data will be lost. Enter YES to proceed."

y-e-s

"All user data will be lost. Enter YES to proceed."

(svårt att andas) y-e-s

Läskigt värre, väntar på att jag ska komma på något som jag inte har back up på. Hur som helst, eftersträvad effekt uppnådd, vilket bland annat innebär att jag kan överföra kort från kamera till dator igen.

Kommentarer
Postat av: lisa

så söt hon är i min röda jacka, som en jordgubbe!!

2009-08-02 @ 12:46:10
Postat av: Lisa

vilka facktermer du svänger dig med - "extern hårdvara" ???

2009-08-02 @ 12:53:39
Postat av: nisse

visst heter det så?

2009-08-02 @ 13:28:43
Postat av: Ebba

Låter som att du behöver en hacker! Och vem finns då tillgänglig...?

2009-08-02 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0