vita tisdagen

god morgon denna vita tisdag. MIn morgonpigga håller i sig, det är så väldigt konstigt. Pigg som en mört hoppar jag ur sängen tjugo i sex, och är på jobbet sådär tjugo över sju, när jag i vanliga fall brukar masa mig upp. Magnus den stackarn verkar lite chockad, men det går nog snart över, jag kan inte tänka mig att jag kommer tycka att det är trevligt att gå upp tjugo i sju under någon längre period.

Har ni inget cykelgarage i Stockholm? det verkar ju alldeles galet att ha sex cyklar i sovrummet, så stort är det ju faktist inte.

Dags att börja jobba, ha en ba dag!

Kommentarer
Postat av: susanna

vad trevligt det låter! njut medan det varar om inte annat! Kan det vara allmän bröllopsentusiasm som smitta av sig?



vi kan väl inte lämna dem vind för våg i något dragigt garage heller! hmpf!

2009-04-07 @ 08:48:59
Postat av: Magnus

Inte för att vara petig men jag tror faktiskt Lisa menar tjugo i sju. Nån måtta får det faktiskt vara!

2009-04-07 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0