vår!

jag håller med om att sommartiden ställer till det, men tycker att det motverkas av det fantastiskt fina vädret! Och kasnke av att jag tog lite sovmorgon imorse..plus att det redan är onsdag, och att åsa och chatrine ska sitta på kth idag, hurra! De tar dock ännu mera sovmorgon så ingen av dem är här ännu.

Idag ska jag och åsa springa (ta oss) runt brunnsviken tänkte vi, kasnke gå en bit och stanna och stretcha lite här och var, men ändå, tre gånger så långt som vi brukar springa så ganska ambitiöst tycker vi!

har inte sett något uppenbart aprilskämt, ögnade igenom dn ganska snabbt. Det roligaste jag har hört var när nyhetsmorgon hävdade att det kommit en ny uppfinning med vilken lukt kunde förmedlas via tv:n, de bryggde kaffe och frågade tittarna om de kände lukten och svaret (från folk hemma som ringde in) blev ett rungande JA! Det va även roligt när GP rapporterade att någon hade stulit Poseidons huvud, och publicerade en bild på den halshuggna statyn. Såg så sorgligt ut.

Tänkte lura å imorse men var för sömnig, kunde inte komma på något..ett år lurade Kerstin mig, det var under gymnasiet, jag var inte i skolan den första april och Kerstin ringde och sa att jag hade blivit framröstad till årets skolkare och att det satt lappar om detta över hela skolan. Jag svalde det hela med hull och hår.

Kommentarer
Postat av: Lisa

På Lantmäteriets intranär har de gått ut stort med nyheten att det nu är möjligt att ladda mobilen via sateliter... man ska alltså kunna hålla upp den mot molnen. Tyvärr kan de dock inte konkurrera med de stora energibolagen...



"Tekniken har vi tagit fram och just denna speciella dag kan vi lansera den. Tyvärr orkar inte satelliterna med 220 volt, vilket hade varit optimalt, för då har vi kunnat konkurrera med energibolagen i Sverige, säger Bo Jonsson"

2009-04-01 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0